آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

هتل پرشين پلازا و هتل نووتل تهران

 

در دوران قبل از انقلاب، وزارت فرهنگ تصميم گرفت تالاري در تهران ايجاد كند تا محلي براي شناخت فرهنگ‌ها و هنر كشورهاي مختلف جهان باشد. از همين رو كار ساخت تالار وحدت را در سال 1336 در خيابان استاد شهريار آغاز كرد و هتل پرشين پلازا سرانجام در آبان ماه سال 1346 پس از 10 سال ساخت، آن را افتتاح نمود. اين تالار در ابتدا به نام تالار رودكي نام گذاري شده بود كه در دوران بعد از انقلاب اسلامي همزمان با ميلاد پيامبر نام تالار به تالار وحدت تغيير يافت.  اين مجموعه داراي 4 تالار مختلف است كه در زيربنايي به مساحت 15700 مترمربع ساخته شده است. از تالارهاي ديگر حاضر آن مي‌توان به تالار رودكي، تالار حافظ و تالار فردوسي نيز اشاره كرد كه از آن سال‌ تا به امروز شاهد برگزاري تئاترها، كنسرت‌هاي موسيقي و ديگر مراسمات هتل نووتل تهران فرهنگي هنري در خود بوده است. همچنين از بخش‌هاي ديگر آن مي‌توان به ساختمان اداري اشاره كرد كه در هفت طبقه ساخته شده است، در اين ساختمان خدمات اداري مربوط به مراسمات انجام مي‌شود و همچنين سالن‌هاي تمرين جانبي و رستوران تالار وحدت نيز در ساختمان اداري قرار گرفته است.


برچسب: هتل پرشين پلازا، هتل نووتل تهران، تالار وحدت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۳۲ توسط:آگهي موضوع:

هتل هما تهران و هتل هما

 

خانه صادق هدايت آدرس: استان تهران، شهر تهران، خيابان سعدي، خيابان شهيد سروش الدين تقوي (هدايت سابق، كپنهاك اسبق و كوشك ديرين) پلاك ۳ (۱۱سابق) في مابين خانه سفير كبير دانمارك (سفارت سابق) از غرب و بيمارستان امير اعلم (زايشگاه كوروش ديرين) از شرق نكته اول) بانو مهرانگيز دولت شاهي (خواهرزاده صادق هدايت) در هتل هما تهران سال ۱۳۵۴ به عنوان اولين سفير زن ايران، به كشور دانمارك اعزام شد! همسايه شايد …!!

نكته دوم) در برخي از نوشته ها پلاك خانه را ۳۷ اعلام مي كنند! اين شماره مربوط به خانه اي است كه صادق هدايت در آن خودكشي كرده و در شهر پاريس قرار داشت و متاسفانه اين خانه نيز تخريب شده است. لازم به ذكر است در همين خصوص فيلمي مستند به نام از خانه شماره ۳۷ به كارگرداني مشترك سام كلانتري و محسن شهرناز‌دار درخصوص زندگي صادق هدايت ساخته شده است.

نكته ويژه) صادق هدايت مدتي در بمبئي  هند حضور داشته و خانه اي كه در آن اسكان داشته هنوز وجود دارد؛ به اين آدرس؛ هندوستان، بمبئي، هتل هما منطقه اپولو ريكليميشن، خيابان حاجي نياز احمد مارگ (ارتربندار رود سابق) پشت هتل تاج، خانه كويين سامر، طبقه همكف، آپارتمان غربي.


برچسب: هتل هما تهران، هتل هما، صادق هدايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۳:۴۳ توسط:آگهي موضوع:

هتل لاله تهران و هتل لاله

 

موزه موسيقي مانند موزه ملك و موزه هنرهاي معاصر و ده‌ها موزه و گالري تهران و مراكز استان‌ها، براي ميليون‌ها هموطن هنردوست ايراني، محفل شناخته‌شده‌اي نيست و تا حدي هم، حق با هموطنان است كه اطلاع‌رساني ضعيف، زمينه ناشناس بودن هتل لاله تهران مقاصد گردشگري شهري را سبب مي‌شود. موزه موسيقي ايران، با مساحت تقريبي ۳۶۰۰ مترمربع و زيربناي ۱۴۰۰ مترمربع، با هدف حفظ ميراث موسيقيايي ملي و همچنين معرفي آثار و توليدات گذشتگان و تكريم اساتيد و پيشكسوتان دنياي موسيقي كشورمان، در آبان سال ۱۳۸۹ هجري شمسي در خيابان مقصودبيك تجريش، راه‌اندازي شد و تاكنون، با بازديد بزرگان موسيقي معاصركشورمان و عاشقان هنر موسيقي ايران، مواجه شده است. اين موزه، هم‌ اكنون با محافل آكادميك داخلي و بين المللي موسيقي، مشغول به همكاري بوده و تلاش دارد تا هزاران صفحه موسيقي توليدشده در كشور را با همياري دانشگاه هيلدس‌هايم آلمان، ديجيتالي كند. در آرشيوي كه در موزه موسيقي قرار دارد، نخستين صفحات موسيقيايي ضبط شده به دستور مظفرالدين شاه قاجار، در دسترس بوده و اين آرشيو، يكي از غني‌ترين مجموعه‌هاي موسيقي كشور را در اختيار محققان اين عرصه قرار مي‌دهد. اين آثار همچون ديگه آثاري كه هتل لاله,تهران در موزه نگهداري مي‌شوند، براي بسياري از علاقه‌مندان به عرصه موسيقي، شناخته‌شده نيست و به همين خاطر، موزه موسيقي ايران، محفلي براي آشنايي و آشتي مجدد با ميراث فرهنگي ناملموس ايران زمين به شمار مي‌رود.


برچسب: هتل لاله تهران، هتل لاله، تهران، موزه موسيقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۳:۵۵ توسط:آگهي موضوع:

هتل اسپيناس بلوار كشاورز و هتل اسپيناس تهران

 

بعد از مرگ استاد ابوالحسن صبا طبق وصيت ايشان خانه ايشان در ۲۹ آبان سال ۱۳۵۳ به موزه تبديل گرديد. موزه استاد فقيد، خانه مسكوني و اجدادي است كه توسط پدرش ابو القاسم خان پزشك دربار ناصرالدين¬شاه خريده شد و تا هفت پشت هتل اسپيناس بلوار كشاورز در آن زندگي كرده اند. خانه صبا در آبان ماه ۱۳۵۳ گشايش يافت، تشكيل خانه صبا به شكل موزه بيو گرافيك به خاطر بزرگداشت صبا و ارج نهادن به ميراث ارزشمند او در موسيقي ايران بوده است. ساختمان خانه صبا بعد از مرگ او به وسيله وزارت فرهنگ و هنر از بازماندگان خريداري شد. وسايل صبا نيز بعدها توسط همسر او به موزه اهدا شد. البته درميان اين وسايل اهدايي، تعدادي از نت‌هاي زنده‌ياد فرامرز پايور نيز به چشم مي‌خورند كه شاگردان استاد پايور به موزه صبا اهدا كرده‌اند. در دهه ۵۰ خورشيدي كه خانه صبا به عنوان موزه شكل گرفت، بخشي به نام عروسك‌هاي خانم صبا وجود نداشت. اين قسمت بعدها تشكيل شد. اين خانه داراي پنج اتاق، زير زمين و حياط كوچكي است. بخشي از موزه به تصاوير، لوازم شخصي استاد و اسناد و نامه‌هاي اداري و مكاتبات شخصي او اختصاص يافته است. قسمت دوم هتل اسپيناس تهران نيز مشتمل بر مجموعه سازهاي موزه است كه از منظر قدمت و ارزش، كم‌نظير هستند. قسمت سوم و پاياني موزه هم به مجموعه يادگارهاي خانم اسفندياري كوه نور، همسر استاد صبا كه دختر عموي نيما يوشيج بوده است، تعلق دارد. با چنين بخش‌هايي است كه اين موزه به پاره‌اي گرانبها از تاريخ موسيقي ايران تبديل مي‌شود.


برچسب: هتل اسپيناس بلوار كشاورز، هتل اسپيناس تهران، صبا، موزه، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۳:۲۵ توسط:آگهي موضوع:

هتل استقلال و هتل استقلال تهران

 

كارورانسراي خانات تهران با عمري نزديك به بيش از يك قرن در دوران ناصرالدين شاه و در دل شهر تهران ساخته شد. دليل ايجاد كاروانسراها در دوران قاجار و دوران پيش از آن كمك به رونق و آباداني شهرها بود. بد نيست بدانيد بيشترين تعداد كاروانسراها در ايران مربوط به دوران صفوي و حكومت شاه عباس يكم است كه مرمت كاروانسراهاي قديمي و گسترش هتل استقلال كاروانسراها را دليلي بر رونق گرفتن و احياي جاده ابريشم مي دانست. در شهر تهران نيز به دليل اينكه در مسير تقاطع محورهاي قزوين ، قم، مازندران ،گيلان و خراسان قرار داشت تعدادي كاروانسرا از جمله كاروانسراي خانات ساخته شد.از تاريخ دقيق ساخت كاروانسرا اطلاعي وجود ندارد اما با توجه به مدارك موجود همچون نقشه ي به جا مانده از تهران كه مربوط به سال 1270 است و كاروانسرا در آن نقشه ديده مي شود ، همچنين معماري عمارت كاروانسرا كه شبيه به معماري هاي اواخر دوره ناصرالدين شاه است تخمين زده مي شود عمر كاروانسرا بيش از يك قرن و حدود 180 سال باشد. در آن دوران كاروانسرا در كنار جاده ي برون شهري تهران يعني جاده حضرت عبدالعظيم بنا شده بود اما امروز مي بينيم كه با گسترش شهر تهران و افزايش ساخت و ساز در محدوده اطراف عمارت كاروانسرا ، كاروانسرا در بافت مركزي شهر تهران قرار دارد. اراضي اطراف كاروانسرا در دوران قاجار متعلق به امين‌السلطان بود و در سال 1289 شمسي از موسي هتل استقلال تهران خان امين‌الملك به سيد علي اردهالي و سپس به سيد جعفر اردهالي و در نهايت به محمد اردهالي رسيد.


برچسب: هتل استقلال، هتل استقلال تهران، كاروانسرا خانات، كاروانسرا، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۲:۵۴ توسط:آگهي موضوع:

هتل آزادي تهران و هتل پارسيان آزادي تهران

 

خانه مقدم يا موزه مقدم، در خيابان امام خميني تهران، بين خيابان شيخ هادي و خيابان وليعصر جنب بانك ملت  پلاك 249 واقع شده است.  خانه و موزه مقدم مربوط به اواخر دوره قاجار است و در فضايي با مساحتي برابر با 2117 مترمربع شامل هتل آزادي تهران سه حياط بيروني، اندروني و سرايداري است. خانه مقدم به واسطه داشتن اشياي تاريخي و گرانبها به يكي از گرانترين خانه هاي جهان مشهور شده است و متعلق به استاد محسن مقدم پسر كوچكتر احتساب الملك شهردار دوره ناصرالدين شاه قاجار است. زنده‌ياد استاد مقدم كه متولد 1279 خورشيدي بود، جزو اولين باستان شناسان ايراني بود كه به همراه اساتيد باستان شناسي در محوطه‌هاي تاريخي فعاليت مي‌كرد. وي همچنين از شاگردان استاد كمال الملك و همچنين  باستان شناس و موسس دانشگاه هتل پارسيان آزادي تهران هنرهاي زيبا و استاد دانشگاه تهران بود كه با همسر فرانسوي زبانش تصميم گرفتند همه تلاش  خود را براي برپا كردن يك موزه از اشياي گران‌بهايي كه در حال از بين رفتن است بكار گيرند. نشان دانشگاه تهران را كه با الهام از تاريخ و فرهنگ كهن ايران طراحي كرده‌ است، علي‌رغم همه تحولات دهه‌هاي اخير، هنوز هم بر سردر دانشگاه باقي است.


برچسب: هتل آزادي تهران، هتل پارسيان آزادي تهران، خانه مقدم، دانشگاه تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۲:۲۳ توسط:آگهي موضوع:

طرح ريزي جزئيات هتل

 

تنظيم كردن منو : در مورد انواع غذاهايي كه ميخواهيد براي مهمانان سرو كنيد خوب فكر كنيد و تصميم بگيريد.  در مورد پيش غذاها، دسرها و تناسب آنها با غذاي هر وعده تصميم درست اتخاذ كنيد و براي سرگرم كردن مهمانان مثلا در زمان شام، موسيقي مناسبي را انتخاب كنيد.براي مهماناني كه اقامت رزرو هتل طولاني مدت دارند، نقشه مكان هاي توريستي و بليط هاي با تخفيف مهيا كنيد. فيلم هاي سرگرم كننده براي نمايش در ساعات خاص تدارك ببينيد. روش سوم در هر لحظه اطمينان يابيد كه مهمانان احساس خوب و مثبتي دارند. به خوبي و با گرمي به مهمان ها خوش آمد بگوييد.مثل: مفتخريم كه به اينجا تشريف آورديد." با گرفتن وسايلشان در بدو ورود و كمك به آنها و پيشنهاد نوشيدني، به آنها نشان دهيد كه به رفاهشان اهميت ميدهيد. براي صحبت با مهمانها وقت بگذاريد. اگر اين كار را انجام رزرو هتل دهيد، در طول اقامتشان حس ميكنند هر لحظه مورد توجه قرار گرفته اند. در سمينار ها و جشن ها افراد مهم را بشناسيد و خودتان را معرفي كنيد و بيان كنيد در هر لحظه آماده انجام درخواستهايشان هستيد. ميزباني شاد و انعطاف پذير باشيد.حس شما به كاري كه انجام ميدهيد بسيار حائز اهميت است.نگرش مثبت و انعطاف پذير شما به خصوص در مواردي كه چيزي طبق برنامه پيش نميرود، باعث حفظ آرامش مهمان ها نيز ميشود.پس هميشه لبخند داشته باشيد.

 


برچسب: رزرو هتل، هتل، رزرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۱۳ توسط:آگهي موضوع:

بازارهاي اينترنتي هتل

 

از طريق وب سايت و شبكه هاي اجتماعي خود در فضاي اينترنتي حضور فعال داشته باشيد. از يك كمپين ايميل استفاده كنيد تا به مهمانان قبلي هتل دسترسي داشته باشيد و آنها را مجددا براي بازديد از هتل دعوت نماييد. ميتوانيد نرخ هاي ويژه اي را پيشنهاد دهيد و بليط هاي تخفيفي براي مناطق رزرو هتل ديدني ارائه كنيد  و يا هركار ديگري كه فكر ميكنيد با آن ميتوانيد مهمان ها را به اقامت طولاني تري ترغيب نماييد. استراتژي هاي قديمي و اينترنتي را با هم ادغام كنيد.بازاريابي اينترنتي جالب و جذاب است، با وجود اين نبايد از روش هاي تبليغاتي و متدهاي بازاريابي قديمي غافل شد. در هتل بايد تابلوي برجسته اي براي جلب توجه افراد داشته باشد. به تناسب بودجه خود ميتوانيد در تلويزيون ، راديو، روزنامه و يا مجلات تبليغ كنيد و حتي رويدادهاي خاصي را براي جلب جمعيت مسافر به هتل تدارك ببينيد. برنامه هاي حفاظت محيط زيست را براي هتل تدارك ببينيد و آنها را ارتقا دهيد.با وجود اينكه بهترين رزرو هتل روش براي حفاظت محيط زيست اين است كه در زمان ساخت سازه هتل به طراحي و ساختار آن اهميت داده شود، اما ميتوان  هتل هاي قديمي را هم تا حد زيادي به عنوان هتل هاي دوستدار محيط زيست  تجهيز كرد. سيستم هاي تهويه هواي قديمي و ساير دستگاه هاي پرمصرف انرژي را با دستگاه هاي جديد جايگزين كنيد. هرچند تهيه و خريد محصولاتي كه كارايي بهينه و مصرف كم دارند تا حد زيادي پر هزينه است، اما به دليل كم مصرف بودنشان باعث كاهش هزينه هاي مصرف آب، برق، گاز و...ميشوند و هزينه اوليه تجهيزات در مدت كوتاهي جبران ميشود.

 


برچسب: رزرو هتل، هتل، رزرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۷:۴۴ توسط:آگهي موضوع:

نوسازي ساختمان

 

هتلي كه سالهاي زيادي از آن غافل بوده اند و سن زياد ساختمان در ديد مسافر جلوه گر ميشود، براي هيچ مسافري جذابيت ندارد. نوسازي كامل هتل بخش مهمي از سرمايه گذاري است. اگر بودجه كافي براي افزودن به طبقات هتل داشته باشيد، به صورت چشمگيري ميتوانيد ظاهر هتل را تغيير دهيد و امكاناتي را اضافه كنيد كه مسافران به دنبال آنها هستند.ارزيابي مديريتي ميزان حقوق دريافتي مديران بالاتر از سايرين است رزرو هتل زيرا آنها نسبت به ساير كاركنان، مسئوليت هاي سنگين تري دارند. اگر مديري داريد كه مهارت ها و شور و شوق لازم را ندارد و نميتواند نتايج مثبتي ارائه دهد، بايد فرد توانايي را جايگزين وي كنيد. ارزيابي ساير كاركنان هتل  نگرش حرفه اي و خصوصيات فردي دلپذير و خوشرويي فرد، جزء مهمترين معيارهايي است كه مدير بايد در زمان استخدام كارمندان در نظر بگيرد. كارمندان بايد مهارت ها را در نظر بگيرند و بتوانند تمام جنبه هاي شغلشان را به خوبي بشناسند و انجام دهند. وقتي در حال انجام كار هستند، بايد طبع دوستانه اي داشته باشند و هميشه اولويشان اين باشد كه اگر مهمان به كمك نياز داشته باشد، اول نياز مهمان را برآورده كنند رزرو هتل و بعد به ساير كارها رسيدگي نمايند. تمام كارمندان، هم كارمندان جديد و هم آنهايي كه سالهاي زيادي با شما همكاري كرده اند، بايد به صورت دوره اي ارزيابي شوند و به افرادي كه در كارشان كوتاهي ميكنند بايد در ابتدا تذكر داده شود و در صورتي كه كيفيت كارشان را ارتقا ندادند، بايد فرد مناسبي را جايگزين اين افراد كنيد.

 


برچسب: رزرو هتل، هتل، رزرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۷:۱۱ توسط:آگهي موضوع:

گرانترين هتل ها در رزرواسيون آريا

 

همه جاي دنيا گرانترين هتل هاي را معرفي مي كنند، تا پولدارهاي دنيا را به سمت خودشان بكشانند اما در ايران روال معرفي هتل ها به گونه اي ديگر است. اگر زماني شايعه شود كه فلان هتل يا رستوران گرانترين است و يا حتي فلان شخصيت پولدارترين است اين تصور ممكن است تا دهه ها باقي بماند حتي اگر خيلي زود مثال نقضش پيدا شود. سال ها تصور ميشد كه هتل عباسي اصفهان گرانترين هتل ايران است، در صورتي كه با يك پرس رزرو هتل و جوي ساده از قيمت چند هتل مشخص مي شود كه اينطور نيست. در اين گزارش سري زده ايم به گرانترين هتل هايي كه در حال حاضر در ايران مسافر مي پذيرند. استانداردسازي و ستاره هاي هتل ها در كشور ما با آنچه از ستاره هاي هتل هاي بينالمللي انتظار مي رود، متفاوت است. قاعدتا قيمت هتل هاي ايران در مقايسه با گرانترين هتل هاي جهان نيز ناچيز است حتي اگر در داخل كشور گرانترين باشند. هتل هاي پنج ستاره در دنيا نسبت به خدمات و امكاناتي كه به مسافران مي دهند، درجه بندي رزرو هتل مي شوند. زيربنا، امكانات ورزشي و تفريحي، امكانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران هاي موجود درآنها با تنوع غذايي زياد، نوع خدمات دهي كاركنان و آموزش آنان در برخورد با مشتري ها و خيلي از عوامل ديگر تعداد ستاره هاي هتلها را در سطح بين المللي تعيين مي كند اما در ايران درجه بندي هتل ها و اعطاي ستاره ها وضعيت ديگري دارد.


برچسب: هتل، رزرو هتل، رزرو، هتل ها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۷:۴۶ توسط:آگهي موضوع: